Conținutul dosarului de personal pentru un angajat nou

Dosarul de personal al unui nou angajat ar trebui să fie conțină minim următoarele documente:

  • Contractul individual de muncă;
  • Certificatul medical care să ateste ca este apt pentru angajare pentru postul respectiv;
  • Copie după cartea de identitate / buletin;
  • Copie după certificatul de naștere ;
  • Copie după cea mai recentă diploma de studii și copie după diploma de calificare (dacă este cazul);
  • Copie după actele persoanelor aflate in intretinere – pentru deducerile suplimentare aferente impozitului pe salariu;
  • Copie după certificatul de naștere al copiilor aflați în intreținere (dacă este cazul);
  • Nota de lichidare de la ultimul loc de muncă (dacă este cazul);
  • Copie după adeverința de vechime de la ultimul loc de muncă ;
  • Adeverința de la locul anterior de muncă, cu baza de calcul CAS pentru plata concediului medical;
  • Cazier judiciar;
  • Repartiția AJOFM (dacă este cazul);
  • Fișa postului semnata de noul angajat